Contribuie la realizarea metodologiei de integrare socio-educationala “ROBIN” si ofera-le copiilor aflati in situatii de migratie mai mult decat o a doua sansa!

In perioada Iunie – Decembrie 2016, va dezvolta o noua metodologie de invatare incluziva (prima versiune) care sa poata fi utilizata de cadrele didactice implicate in programul “A Doua Sansa” pentru o mai buna integrare a elevilor in situatie de migratie si afectati de aceasta***.

Metodologia va fi dezvoltata prin proiectul transnational finantat prin programul Erasmus+, Parteneriate strategice. Mai multe detalii despre proiect sunt disponibile 

Pentru o buna fundamentare a viitoarei metodologii, invitam profesorii si invatatorii activi in programul ADS sa completeze urmatorul.

Contributiile respondentilor vor ajuta la designul unui curs de formare pentru aplicarea metodologiei de invatare incluziva, ce va fi livrat unui numar de 100 educatori din fiecare tara implicata in proiect.

Completarea chestionarului dureaza intre 10-15 minute. Accepted what have been some of your favorite classes so far visit the blog page at nd. Raspunsurile pot fi inregistrate pana la termenul limita 21 Mai 2016 si vor fi confidentiale.

*Prin „copii aflati in situatie de migratie si afectati de aceasta” Terre des hommes face referire la copiii si tinerii fara un domiciliu stabil, ai caror parinti sunt plecati in strainatate, calatoresc voluntar sau involuntar, insotiti sau neinsotiti, in granitele aceleiasi tari sau in interiorul UE, sunt repatriati sau refugiati, victime ale traficului uman etc.

______________________________________________________________________________________________________

“ROBIN – Consolidarea competențelor pentru dezvoltarea incluziunii printr-o metodologie nouă de invatare” este un proiect transnational, finantat de Comisia Europeana prin Programul Erasmus + (KA 2 Parteneriate Strategice).

Fundatia Terre des hommes Elvetia